2013. december 29., vasárnap

Házi kedvenceim a városból

Tavaly összeszedtem egy bejegyzésben egy csomó képet, a Fortepanról, kutyák és macskák voltak a főszereplők. Most a "sajátjaim" jönnek, vagyis azok a négylábúak, akikkel lépcsőházakban, gangokon, udvarban, ablakban vagy az utcán találkoztam az elmúlt egy-két évben.


A kakukktojás makit az Állatkertben kaptam lencsevégre. Az utolsó kép a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga előtt készült, a nagy fekete kutyát a Hercegprímás utcában, a panelházak lakóit Békásmegyeren láttam meg. A gangon, a magasban pihenő cica Angyalföldön, a Szent László utcában került képbe, a többször szereplő, egy ízben az udvar középen hesszelő vörös pedig a Zichy Jenő utcában. A képből kifutó macska a Fertőtlenítő Intézet lakója, és több fotó készült a Lónyay utca 26-ban is... 
Nektek van kutyátok, macskátok?

Ha tetszett a  bejegyzés és szívesen látnál még több képet és tartalmat,
itt csatlakozhatsz
a blog Facebook oldalához.

2 megjegyzés :

  1. Nekem is vannak ilyen fotóim. Sokszor az ház homlokzatát fotózva tűntek fel a "lakók".Az én MACSKÁM 26-án hagyott itt minket, ebben az éveben ő lett az ötödik, de ő legalább 13 és fél évet volt velem, velünk. Így ő hagyta a legnagyobb űrt maga után. A Mózsijaimról készült ilyen egymást mosdatós is, mint te fotóztál.S amit még kedvelek, amikor a csúcs dizajn lakásokban ott van a háziállat-.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de sajnálom!!! Küldök ezért egy virtuális ölelést, szeretettel!

      Törlés