2013. szeptember 16., hétfő

Egyszer volt... egy galvanizáló mester a Tűzoltó utcában

A Fortepanon kattintgatva találtam ma ezt a képet, valahol a hatvanas évek tájékán. Klassz a nickelezés és a crómozás tábla, az írásmód és a betűtípus miatt is. De az a legjobb, hogy pont a múlt héten fényképeztem le egy régi táblát a Tűzoltó utcában, amely Kovács István galvanizáló mestert hirdeti, bár az üzlet a jelek szerint már bezárt. 

Fotó: Fortepan



A fia lehet.


Az egyszer volt rovatban voltak már:  

2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép történet ez is, ahogy ilyen egyszerűen összeáll egy mai meg egy már csak képen létező ghost signból ugyanazon a házon. Milyen jó, hogy megmentetted.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Úgy megörültem, amikor megláttam a Fortepanon. Tényleg pár nappal azelőtt fényképeztem, mázli, hogy pont ez fent volt. A Ferencvárosi Helytörténeti Gyűjtemény küldött egy rakat képet nekik, ezeket csak most fedeztem fel, némelyik olyan, hogy megszólal. Nagyon erős hangulatuk van.

      Törlés