2011. június 19., vasárnap

A Viking Harisnyagyár

Az a jó az internet korában, hogy az ember hosszas levelezéseket folytathat vadidegenekkel arról, hogy melyik combfix, térdfix vagy necc a nyerőbb, hol van leárazás, melyik nejlon vonzza jobban a férfitekinteteket és a bátrabbak képesek meg is örökíteni magukat egy-két sírnivalóan rémes darabban (persze csak deréktól lefelé) hogy eldicsekedjenek a többi topiklakónak az új zsákmányról. Hát ilyenekre bukkantam, amikor bepötyögtem a "viking harisnyagyár"-at a keresőbe. 
Érdekelt volna a gyár története, aztán belevesztem abba, hogy a fekete necc milyen alapharisnyán mutat jobban (a piroson állítólag nagyon vagesz) és lassan éreztem, ahogy múlik a tudásszomj. És különben is, nyár van, kit érdekel ilyenkor a harisnyagyár története. Megadtam magam. 
Tehát, Szentendre felé menet, még a gázgyár előtt és a graffitibirodalom mögött a hely, amely megannyi nőt tett vonzóbbá:     





















Egyes stewardessek esküsznek a Calzedoniára, más fórum lakóinak egybehangzó véleménye az, hogy a Viking elnyűhetetlen. Ebben a júniusi őszben pedig nem is kérdés, hogy elkel egy leggings, de legalább 40 den-es. Már húzom is.


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése